31 mai 2016

Cine-ți permite?

Mă culegi ca pe mere, 
Căzute pe iarba-nghețată.
Lovită și tristă, cu palmele grele
M-aduci înapoi la visele mele
Cu mere.

Mi-asculți cu răbdare tăcerea
Și-mi tragi cu urechea la suflet.
N-aud cum se naște iubirea
Dar îți aud râsul precum un tunet
Fără de sunet.

În brațele calde-ți durerea
Îmi pare atât de efemeră
Dar pleci , ... și când se lasă tăcerea
Revine durerea precum o holeră
Surdă precum iubirea.

De când mă iubești tu, străine?
De când mă cotrobăi prin minte?
Și cine-ți permite, iubire
Să-mi umpli chipul cu zâmbete?

Și când m-ai avut, iubite?
De când m-ai vrut și-ai tăcut?
De câte ori ai lăsat cuvinte
Să plutească-ntre noi ca un scut?

De când te iubesc ți-aș răspunde
Dar nu-mi amintesc nicidecum.
Și nici dac-aș ști nu ți-as spune
Căci dragostea-n noi se ascunde
Și-n noi va rămâne de-acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Spune aici!