23 iulie 2012

Pauză!

Trăim fără încetare și nu avem nici măcar o clipă în care să luăm pauză. Pauză de la a respira, de la a gândi, de la a simți. Pauză de la orice. Aș vrea să iau pauză de la unele lucruri care mi se îmbulzesc în minte mereu. Pauză de la serviciu, pauză de la concediu, pauză de la oameni, pauză de la mine însămi. Păcat însă că nu ne permitem dar mai ales
nu are cine să ne dea această pauză.
Dacă aș avea un buton pe care să scrie STOP JOC, azi l-aș apăsa fără să mă gândesc. Aș opri totul în jurul meu și inclusiv pe mine ca să îmi dau timp de odihnă. Ziua muncesc, noaptea visez. Și când stau degeaba? Niciodată. De ce? Pentru că mereu există ceva care să mă preocupe, mereu am ceva în minte care nu mă lasă să respir pur și simplu și să mă bucur că pot face asta.
Nu ne permitem pauze pentru că ne-am lăsat înghițiți de societate, de relații, de servicii, de socializare, de familie, de internet,de politică. TREBUIE să avem mereu o opinie despre absolut orice și e greu să ții pasul cu absolut tot ce se întâmplă. Și ce dacă nu am o părere despre politică, despre persoane publice din țară sau străinătate? Și ce dacă nu vreau să socializez? Ce e atât de rău în a petrece timp cu tine însuți izolându-te câteva zile departe de societate? Are cineva dreptul să critice asta?
Ne simțim cu drepturi și pentru că trebuie să avem o părere dar mai ales pentru că e ușor să critici și mult mai greu să accepți, judecăm aspru ceea ce alții fac și noi nu ne permitem. Și asta nu e valabil doar pentru socializare ci și pentru lucrurile de zi cu zi. Până la urmă - zic eu , și nu aștept să fie cineva de acord cu mine - noi suntem și rămânem mereu cel mai bun critic al nostru.
Pauză! Vreau pauză de la judecată. Atât de la a mea cât și de la a celor din jurul meu. Am nevoie de o asemenea pauză pentru că problemele de moralitate par să mi se strângă în jurul gâtului și să mă sufoce. Vreau să nu țin cont de nimeni și de nimic în afară de propria mea persoană și chiar dacă sună cât se poate de egoist, știu că îmi merit dreptul acesta la fel cum fiecare dintre noi îl merită.
Deci plec... plec în pauză de la lumea din jur. Îmi iau concediu la all inclusive - „Totul despre mintea mea - în spatele reflectoarelor„. Hotel de 5 stele care își rezervă dreptul de a selecta clientela.
Promit să aduc poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Spune aici!